Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 16 sierpnia 2011

Filiżanki wyszperane



 Moją małą słabością są filiżanki . Teraz robię  ,,mały remoncik "  w kuchni  , ale bałagan duży..!
Przewodnim kolorem będzie - granatowy . .
Znalazłam kilka filizanek na allegro w pasującym mi kolorze..
Filizanki o różnych wzorach , z sygnaturą i bez..ale bardzo podobają mi się..Sprawiły mi dużą radość , gdy pojawiły się w domu..









 A to holenderski ,,niciak " :))  Duży , na nóżce , wymaga trochę reperacji , ale  o nim napiszę w innym poście...

20 komentarzy:

  1. Sa przepiekne, granatowy to moj ulubiony kolor, ale wcale nie latwy do zdobycia , a nawet raczej drogi !Jak widzisz moja tez z granatem !!!Sciskam - Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Filiżanki są bardzo ładne.Ja też lubię połączanie białego z niebieskim lub granatowym . A niciak....marzenie!!!!
    Pozdrawiam!
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj błękit i granat to wspaniałe kolory i ja jestem ich fanką.Super kolekcje zdobyłaś teraz kawka będzie smakowała inaczej - lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Filiżanki piękne! Koniecznie pokaż kuchnię w nowej szacie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w filiżance herbata duuużo lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne szczegolnie cebulaki.ah niebieskie jak greckie -;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mona:), a zajrzyj na blog Małgosi z MB-Vintage. Widziałam u niej sporo niebieskości:) po przystępnych cenach. Polecam Małgosię jako solidnego i kontaktowego Sprzedawcę, mamy na koncie kilka udanych kontaktów zakupowych. Adres do Małgosi jest taki -
    http://mb-vintage.blogspot.com/
    Twoje skarby przepiękne - ciekawe jak będzie wyglądała kuchnia po remoncie:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne sa,co jedna to piekniejsza.Kolor,wzor,ksztalt..wszystkie,wszystkie piekne:) Twoj niciak to ciekawy okaz-juz nie moge sie doczekac posta o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiscie pokaze swoja kuchnie :)) dziekuje za pochwały nad moja skromna kolekcja :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatne, szlachetne te Twoje filiżanki. A niciak zdekupażujesz? pozdrowienia serdeczne przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam połączenie bieli z granatem. te filiżanki z azjatyckim motywem są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bradzo fajna ta z japońskim (?) motywem w szczególności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, piękności. Ale coś co sprawiło, że aż oczy mi się uśmiechnęły to...niciak. Jejku jak ja o takim marzę, ech.
    Kochana, po raz pierwszy jestem u Ciebie i takie cuda. Napewno wrócę nie raz tylko proszę w ustawieniach, w komentarzach zrób wyskakując eokno bo nie mogę wstawić normalnego komentarza.
    Z góry dziękuję
    Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię porcelanę z kobaltowymi wzorami. Bardzo:-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Chłopczyk i dziewczynka po prostu urocze! Wspaniałe zdobycze. Remontu wcale nie zazdraszczam. Wprost przeciwnie, życzę, aby jak najszybciej minął, bez większych wpadek i problemów. A nowe wcielenie kuchni KONIECZNIE pokaż!! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, filiżanki to szlachetna pasja. Twoje są urocze.
    A niciak? Też taki przerobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Filiżanki są prześliczne,muszę Ci powiedzieć że w mojej kuchni biało niebieska ceramika panuje od dawna w większości to włocławek ale mam sporo też holenderskiej z wiatraczkiem. Bardzo podoba mi się niciak. A jak czasem zmęczy Cię remont to myśl o efekcie końcowym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystki cudne, ale mnie wpadła w oko pierwsza....ciekawe wzory i kolory choć ja ostatnio opanowana przez biel....pozdrawiam i miłgo weekendu....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Powered By Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...